Tatilin Ortasında…

huh kısa bi aradan sonra tekrar Merhaba. geçen gün, yani cumartesi günü evde boş boş oturuyordum. Annem, ananem falan köye gel diyorlardı.Almanyadan dayımlar gelmişti.. Neyse gitmek istiyodum zaten uzun zamandır gitmemiştim. ve gittim. Dayımlarda tatile çıkacaklarmış, gidelim dediler. tamam dedim. Neyse geldik alanyaya pazar günü sabah. Dayımlardan ayrıldık, Kuzen, ben, bi arkadaş beraber başka biyere yerleştik. Tatil güzel gidiyodu, uzun zamandır yaşadığım en eğlenceli günlerdi bugüne kadar.. Ama yaklaşık 2 saat öncesine kadar.. Sabah kalktık, kahvaltımızı yaptık. Denize gittik. yüzdük biraz, biraz güneşlendik, sonra tekrar denize girdik. kuzen ve çağrı biraz uzaklaştılar, açıldılar. Ben orada, sahile yakın biyerdeydim. Biraz ilerleyim dedim, ilerlerken ayağım bişeye çarptı. Baya acıdı. Ama aldırış etmeyip ilerleyecektim, ayağımdan kan çıktığını hissettim. Denizin suyun içinde nasıl hissettin derseniz bilmiyorum.. Çıktım, baya baya kanıyor.. çok hemde.. Neyse dedim gene aldırış etmedim oturdum sahile biraz yattım. Ayağımı kuma koydum falan.. sonra baktım, kum, taş falan donmuş. Biraz kumu oynadım, parmağım gene kanamaya başladı.. Neyse otele geçeyim dedim geldim. bi duş aldım. gene durup dururken kanamaya başladı. Eczaneye gittim pansuman için, biz yapamayız sağlık ocağı var oraya git dediler. Oraya gittim, Hastaneye git biz yapamayız bu dikişlik deri kesilmiş dediler. Off sinirlendim baya, bağırdım çağırdım biraz.. Sonra pansuman yaptırdım.. Dikiş attırmazsan enfeksiyon kapar, parmağın kesilmek zorunda kalır dediler.. Ama aldırmadım. Pansuman yeterli sanırım gün geçtikçe kapanır.. Ama denize bugün giremicem sanırım 🙁 Tatil bitiminde yazarım gene ne yapıp ne ettiğimi.. Kendine iyi bak blogum 🙂

1 Yorum

  1. ikbaL üstün 20 Ağustos 2009

Yorum Yaz