Sen Sev! O Biptir Olsun Gitsin.

Yazar:

Sen seversin, deli gibi seversin. iyiliğini istersin hep. ona zarar vermemek için, zarar görmesin diye, bütün prensiplerini yıkarsın. ben yapmadım ama, Ailesini karşısına alanlar var. sevdiği uğruna. Ailesini karşına almak deyimi bu tür konularda(Anlatımlarda) başına gelmeyenler için çok basittir. bi düşünün. aile… Bende sevdim deliler gibi. biliyorsunuzdur. sonu nemi oldu ? Ben sevdim diye. sevdiğimi söyledim diye. istemeyerek bir yanlış yaptım diye! Biptir oldu gitti gene hayatımdan. İstemeden de olsa, sıkmışım gene. üzmüşüm. doğrudur haklıdır. ama düşünüyorum da, yapmak istediğim iyi bişeyken kötü birşey yaptıysam, kızması, küfür etmesi, bela okuması doğrudur. ama hayatımdan gitmesi? benim yüzümden 1 kişiden laf yedi diye hayatımı zindan etti. Ama benim onun için yediğim lafların ( küfürlerin ) Haddi hesabı yok.. Sen sadece seversin kısacası, prensiplerini yıkarsın.. Sen sevdikçe o bipmeye başlar artık seni… Can yücel ne demiş, ” Bağlanmayacaksın. ” aynen de öyle. içimdekileri keşke şu yazıya dökebilsem. sevgi, aşk insanın içini açar diyenleri yalanlayabilsem keşke… keşke sevginin aşkın iyi birşey olmadığını tam manasıyla anlatabilsem.. Keşke yok edebilsem aşkı sevgiyi evliliği.. Keşke yok edebilsem şu Kahpe İnsanları ! Keşke hiç keşke dememe gerek kalmasa. Keşke, Keşke, Keşke…

[Toplam:1    Ortalama:5/5]
1 Yorum
  1. ... 10 sene ago
    Reply

    yazmıcaktım ılgılenmıcektım okudum dayanamadım ama sana kızdıgımdan kendım ıcın deıl kendını uzmene kızdıgımdann :S hanı sen sewersın o gıder demısın ya… bı de su seklı var olayın sen sewersın onun umrunda bıle olmas aynı sey satende.. sana bı sans bıle vermez hep ters hep sana hiçmisin gıbı davranır cunku aklı ve kalbı baska yerdedır.. bunu bılırsın bu ıkı kat yakar canını sonuc ne olurr ortda saten kımse kalmaz kıme kendınden cok deger verırsem o s.ktir olur gıderr.. bı laf vardır sevilirsen s..lirsin, s.kersen sevilirsin die cok terbıyesız oldu ama zaten pek bı onemıde yok senın ıcın neysee kendını cok üzme deymezz emınım buna sen onu cok sewdıgındne gozun bı bok gormuo ama o kzı senı haketmıoo.. bunu nerden cıkatıgımı dusunrsun sımdııı haketseydı yanında olurdu kendıne bosuna bahaneler uretme sımdı dıosundr kı ben yanlıs yaptım hata bende gıttı falan bunlar hep bos sewen dedınya yerı gelıo aılesını karsına alıo.. emree kendı ıyılıgın ıcın unut artık su kızı cok uzuluosun hemde haketmıosun bunları senn.. neyse ıı aksamlr yorumuda onaylamssın sanrımm :)) bb

Yorum Yazın

E-mail adresiniz yayınlanmayacak.

Benzer Yazılar

Neler Yeni?

Herşey

Çocuklar,

En küçük kızım bugün ameliyata giriyor. Bundan dolayı birkaç saat hiçbirşey yapmadan beklemem gerekiyor. Böyle bir durağan ve sitresli...
Devamını Oku