Çok çok özür diliyorum..

Selamün aleyküm arkadaşlar.. hepinizden özür diliyorum. ( Nice kardeşlerim, ablalarım, abilerim, canımdan öte insanlar 🙁 ) aslında bu yaptıklarım tamamen kendimle alakalı bişeyler. hiçbirinizle hiçbir alakası yok. yazılarımı gören, takip eden arkadaşlarım varsa biliyorlardır. hep bişeylere canım sıkılıyordu. hep bunalımdaydım. hep üzülüyodum. hayat ne kadar kötü diyodum.. Hayatı aslında güzelleştirmek irademize, gücümüze bağlı bunuda biliyordum. ama yapamıyordum. zor geliyordu. Arkadaşın aslında hayatımızda o kadar etkisi var ki.. herkes benim eskiden düşündüğüm gibi düşünüyorsa bunu anlamz. Arkadaşlarımın bana ne zararı olabilir ki ? Hepsi iyi insanlar. diyosunuzdur belki..bende öyle diyordum. ama o kadar çok etkisi var ki… görmek isterseniz görürsünüz. neyse konuma geleyim. gene bugün canım sıkılıyordu. yalnız olduğumu hissettim. şu hayatta çıkarsız karşılıksız beni seven kim var ki? diye düşündüm. etrafıma baktım kimsem yok. herkes ben varım dese de, aslında yoklar. Bu derdimi kime anlatsam, ALLAH’a Yönel diyordu. ilk defa bu kadar istekli gördüm kendimi.. yaptığım tüm pislik işlerden sıyrılıp ALLAH’a yönelmek istedim.. İnşaallah’ da bunu yapıcam.. Ben, yani hayatını sanal ortama adamış biri olarak bunu yapmam için msn adresimi, çevremi, arkadaşlarımı değiştirmem şarttı. Nury Kardeşim saolsun bu konuda yardımcı oldu.. Msn adresini değiştir, vazgeç dedi..haklıydı.. yapmalıydım. ve açtım bi msn. içi şuan bomboş 🙂 hiç kimse yok. birazdan ise kullandığım msn adresinin şifresini karmakarışık unutacağım bişey yapıcam. Mecburum bunu yapmaya. değiştirmem gerekiyor kendimi biraz. hepinizden çok ama çok özür diliyorum. gerçekten. çok kızacaksınız belki, belkide senden sıkılmıştım zaten durumu olacak.. bilmiyorum. ama tek istediğim şu. Hakkınızı Helal edin. hiçkimseye kızgın, kırgın falan değilim.. umarım anlarsınız beni… Sanal ortam dan uzaklaşıp, asıl yakınlaşmam gereken yere yakınlaşmaya çalışcam. Dua edin bana :(…

Hepinizden Tekrar Özür Diliyorum
Kendinize çok iyi bakın..
Hakkınızı Helal Edin..
Selametle… (F)

Yorum Yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.