1 Günlük berbat bir tatil :)

Bir önceki yazımda bahsetmiştim. Biraz uzaklara gidip kafa dinleyecektim. Alanya’ dan başlayım dedim, gittim, keşke hiç başlamasaydım dedim :). Sebep ne derseniz, bunaltıcı hava, aşırı nem vs. Giderkenki otobüs yolculuğu da berbat geçti. Önümde oturan o lanet olası çocuk, yanıma sonradan oturan o leş kokulu adam ve diğerleri… üff. Neyse gittim oraya, planladığım yerlerde yer kalmamış. Önceden yer ayırttırmaya gerek duymamıştım. Kalabileceğim birkaç yer daha vardı arkadaş olarak, hiç rahatsız etmek istemedim. Zaten kimseyle görüşmek değil, kafa dinlemek istiyordum. Neyse biryer buldum, gittim yerleştim. Gece biraz olsun güzel geçti ” :$ ” Neyse birkaç saat otelde kaldım ” :$ ” sonra çıktım sahile. Biraz yürüdüm, deniz kenarında sessiz ortamda su sesiyle içmek çok hoş oluyor. Biraz içtim, denize girdim falan. Kendimi geri otele zar zor attım. Öğlene kadar gene uyudum. Öğlene doğru uyandım, denize girdim, çıktım. Otele gidip eşyaları toparladım. İstanbula gitmeyi planlıyordum ordan. Ama bi işim çıktı ve konyaya dönmek zorunda kaldım. Kahvaltı yapıp dönecektim. Öncesinde bileti ayarlayayım, eşyalarıda oraya bırakırım diye düşünüyordum. Gittim metro turizm’ e, konya’ ya bilet ne zaman var? diye sordum. Pazar günü akşam 18:00 a dediler (: Kontura geçtim, bugün hiç yer yok dediler. Beni bir heyecan kaptı kaldım burda gibisinden.. Neyse son firma olarak Konset e sorayım dedim. Oda dediki 5 dk sonra var, 14:30 otobüsü onda yerim var. Dedim hemen ver çabuk acele et hadi 🙂 Aldım bileti, ve kahvaltı falan yapamadan otobüse yerleştim. Konset otobüsleri, dış görünümü süper, açık büfe tarzı olması güzel, ama muavin ve hostları, şoförleri, otobüs rahatlığı, kliması berbat. Klima eksikliği sebebiyle antalya çıkışına kadar terleyerek gittik. Ve sonunda döndüm güzel konyama… Seviyorum aslında konyayı. Yapacak hiçbirşey olmasada, gezecek hiçbiryer olmasada Burda olmak çok güzel… Yakında tam takır hazırlanarak, iş çıkmasın diye telefonu kapatarak gitmeyi düşünüyorum. Güzel bir türkiye turu inşallah… Neyse uyumalıyım…

alanya

Yorum Yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.